Оплата, доставка, гарантія, повернення
Доставка:
Обробка замовлень відбувається з 9:00 до 18:00 (понеділок - п'ятниця).
Субота-неділя - вихідний
Прийом замовлень відбувається цілий рік на весь представлений асортимент.
Після оформлення замовлення на сайті, наші менеджери зв'яжуться з Вами протягом однієї години для підтвердження і уточнення деталей.
Доставка здійснюється транспортом підприємства, "Новою Поштою" та іншими логістичними компаніями.
Термін доставки залежить від місця розташування замовника.
оплата:
- Безготівковий платіж згідно з договором.
- післяплатою (оплата проводиться в момент отримання товару).
- Передоплата на карту Приват Банку (внести гроші ви зможете будь-яким зручним способом: через термінал банку, касу або сайт Приват 24).
Повернення запчастин і повернення грошей:
Відповідно до ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів»
споживач має право протягом 14 днів, повернути товар належної
якості, але за умови якщо товар не був у використанні і зберігся
його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська
упаковка, документи.
згідно п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів»
споживач зобов'язаний:
1) перед початком експлуатації товару ознайомитися з правилами
експлуатації,
2) в разі необхідності отримати роз'яснення умов та правил
використання товару - звернутися за роз'ясненням до продавця;
3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та
дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником
товару в експлуатаційній документації;
4) з метою запобігання негативним, для споживача наслідків,
стосовно використання товару - дотримуватися рекомендацій виробника
щодо заходів безпеки та експлуатаційним правилам, а в разі
відсутності таких правил в документації - дотримуватися умов
безпеки, встановлені для товарів такого роду.
Заміна товару або повернення грошей можливі тільки при дотриманні всіх заходів і процедур. Після перевірки повної комплектації товару, заводської упаковки, на якій штрих код, відсутність пошкоджень і т.д. Повернення товару здійснюється шляхом пересилання службами доставки за рахунок покупця. У разі, якщо причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотню пересилку бере на себе продавець. Якщо ж придбаний товар був належної якості і покупець забравши його з пункту видачі перевізника (наприклад, Нова Пошта і т.д. ) не відмовився після перевірки товару в пункті видачі, але товар з якоїсь причини не підійшов покупцеві протягом 14 днів з моменту отримання, то зворотню відправку, а також пересилання грошей (післяплатою) здійснює покупець. У разі повернення товару, повернення коштів здійснюється шляхом безготівкового перерахування на розрахункові реквізити покупця протягом семи днів з дня отримання товару продавцем. Датою отримання вважається чек від транспортної компанії або дата підписання з обох сторін видаткової накладної на повернення.
Вам Відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо:
• товар має недоліки,
• не є новим, тобто був у використанні, має сліди використання;
• з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів;
• при перевірці якості товару були виявленні ознаки стороннього
втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови
гарантійного обслуговування;
• відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару повної
комплектації.
Терміни повернення і обміну:
- Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після
отримання товару покупцем.
Зворотня доставка якісних і комплектних товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості:
Компанія "Техно-Статус" не приховує закон про захист прав
споживачів, а акцентує увагу на ньому. Ми гарантуємо повернення
товару, якщо виникають якісь нюанси в роботі, і постійну
безкоштовну консультацію клієнта. Це дозволяє нашим клієнтам бути
захищеними і впевненими в тому, що придбали якісний товар! Також до
наших переваг відноситься: висока якість товару; швидка відправка
замовлення; індивідуальний підхід; консультація клієнта; доступні
ціни.
Відповідно до Закону, компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному законодавстві.